Witamy w hurtowni zabawek Navo Orbico Toys. Prosimy o zalogowanie do systemu w celu składania zamówień. Logowanie do systemu

Współpraca

Podejmujemy współpracę z firmami zainteresowanymi zakupem dystrybuowanych przez nas zabawek, aby otrzymać dostęp do naszej oferty oraz warunków handlowych prosimy o kontakt z naszym biurem handlowym: bok.toys.no.pl@orbico.com , 58 663-89-75.

Zachęcamy również do założenia konta, dzięki któremu będą mogli Państwo zakupić nasze produkty online. Konto zostanie atywowane w ciągu 1 dnia roboczego po zweryfikowaniu poprawności Państwa danych rejestrowych firmy.

Naszym klientom oferujemy:

  • bezpieczne i oryginalne produkty,
  • bezpośredni dostęp do nowości i hitów rynkowych,
  • stałą opiekę działu sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych
  • darmową i szybką dostawę produktów na terenie całego kraju (dostawa w ciągu 2 dni roboczych),
  • możliwość składania zamówień online o porze dogodnej dla klienta,
  • integrację Państwa sklepu, hurtowni z naszym system sprzedaży internetowej poprzez automatycznie generowany plik XML (czytaj)
  • korzystne i elastyczne warunki handlowe
  • dropshipping

 

Naszym klientom oferujemy obecnie 3 modele współpracy:

Tradycyjny - opiera się na standardowych warunkach współpracy handlowej, klient składa zamówienienia wysyłane do jego magazynu. Rekomednowany dla większości klientów posiadających tradycyjne sklepy jak i internetowe.

Order 4 Order - dzięki wysokiej liczbie dziennych zamówień sklep jest wstanie spełnić minimum logistyczne i przesyłać zbiorcze zamówienie do Libry tylko na pozycje zamówione przez klientów. Model dedykowane dla dużych sklepów internetowych zintegrowanych z naszą ofertą produktową. Rozwiązanie sprzyja obniżeniu do minimum własnego stocku magazynowego. 

Dropshipping - to model współpracy internetowej polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę.
Dwie główne korzyści z dropshippingu to brak odgórnej potrzeby alokacji pieniądza w towarze i regularny przepływ środków pieniężnych.Inne korzyści obejmują:

  • pozbycie się problemów magazynowych,ograniczenie kosztów ochrony mienia i dźwigania
  • szybkość dostawy
  • możliwość skupienia się na innych aspektach biznesu.

Oferujemy również integrację z naszym systemem sprzedaży B2B poprzez odpowiednio przygotowany plik xml. Dzięki temu rozwiązaniu będą Państwo zawsze posiadali aktualną ofertę i szybko przeniosą kartoteki produktów do swojego sklepu internetowego. Jeśli są Państwo zainteresowani integracją prosimy o informację mailową lub telefoniczną. Zachęcamy do składania zapytań u swojego dostawcy oprogramowania sklepu internetowego czy oferuje on już w tej chwili integrację z naszym systemem.

Obecnie oprogramowanie sklepu internetowego oferujące integrację z naszą ofertą produktową:

100sklepów.pl AtomStore.pl cStore.pl RedCart
SKY-SHOP.PL


Można również skorzytać z oprogramowania A2C pozwalającego na automatyzację aktualizacji oferty sklepu internetowego na podstawie plików dostarczanych przez dystrybutorów / hutownie (m.in oferta Libry). Oprogramowanie jest zintegrowane z wieloma platformami sklepów internetowych m.in. osCommerce, oscGold, PrestaShop, Magento, Shoper, Sote, ClickShop, cStore, iStore, OpenCart ...

Po więcej szczegółów odsyłamy do producenta: http://www.e-mo.com.pl/a2c

Dla Państwa wygody nawiązaliśmy również współpracę z firmą Afida . Platforma integracyjna tej firmy w automatyczny sposób może na bieżąco aktualizować ceny oraz ilości produktów zgodnie ze zmianami w naszej hurtowni. Firma obsługuje platformy sklepowe Shoper, PrestaShop i inne sklepy z interfacem API.